Rechtsgebieden

Geschillen met consumenten

Franssen Tolboom heeft een team van gespecialiseerde advocaten en ervaren counsels die ondernemingen bijstaan in consumentengeschillen. Door de ruime ervaring van de procesrechtadvocaten in combinatie met gespecialiseerde kennis van de sector, worden cliënten optimaal bediend

pexels-negativespace-33999
Scroll verder

Advies op maat

Wij staan uitsluitend bedrijven bij in consumentengeschillen. U kunt onder meer denken aan klachten over producten, diensten, contracten of het afdwingen van rechten. In alle gevallen bieden wij op maat gemaakte oplossingen die de belangen van onze sectorcliënten effectief beschermen.

Uitgebreide ervaring

Wij hebben in het bijzonder kennis en ervaring op het terrein van consumentengeschillen in de kansspelsector. Wij adviseren en procederen met regelmaat voor bedrijven uit de sector die geconfronteerd worden met consumentengeschillen.

Onze diensten

Onze specialisten kunnen u van begin tot eind bijstaan in de klachtenprocedure. Zo houdt u gedurende het hele traject zicht op uw opties om de klacht af te ronden; via bemiddeling of via een juridische procedure.
Ons team heeft ruime ervaring in het onderhandelen in consumentengeschillen. Wij houden daarbij altijd scherp zicht op uw wettelijke verplichtingen, uw rechtspositie in toekomstige zaken en eventuele media-aandacht.
Wij hebben standaard voorwaarden beschikbaar voor uw sector. Uiteraard passen wij die zo aan zodat de voorwaarden aansluit op uw specifieke behoeften.
Ons litigation team heeft brede ervaring in het bijstaan van ondernemingen in juridische procedures , vaak met een grensoverschrijdend aspect. gerechtelijke procedures.

Onze specialisten

Jelle Duijn
Advocaat

Jelle Duijn

Justin Franssen
Partner

Justin Franssen

Aron Das Gupta
Of counsel

Aron Das Gupta

Veelgestelde vragen

Franssen Tolboom staat uitsluitend bedrijven bij in consumentengeschillen. Helaas kunnen wij u niet helpen met het indienen van een claim tegen een casino.

Het effectief afhandelen van klachten en geschillen begint met het bijhouden van een goed klantendossier. Zorg ervoor dat u duidelijke documentatie heeft van alle interacties en afspraken met de speler. Ons team kan u adviseren over het opzetten van een robuust communicatiebeleid en de juiste procedures om het risico op mogelijke geschillen te minimaliseren en ontstane geschillen professioneel af te handelen.

De wettelijke vereisten voor spelersbescherming en verantwoord gokken zijn voortdurend in ontwikkeling. Wij raden aan om regelmatig uw beleid en procedures te toetsen aan de meest actuele wet- en regelgeving. Voor een overzicht van de huidige vereisten kunt u contact opnemen via gaming@ft-l.nl. Ons team helpt u graag met het implementeren van nieuwe maatregelen aan de hand van de gewijzigde wet- en regelgeving.